понеделник, 7 март 2016 г.

One Lovely Blog Award


Преди месеци, бях номинирана за One Lovely Blog Award от Ева и Жени и чак сега го правя, но не съм го забравила. Големи благодарности на Ева и Жени за номинацията ми, обичкам ви <3

Правилата на наградите са следните:
1. Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2. Копирай правилата.
3. Напиши 7 факта за себе си.
4. Номинирай 15 други блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.
5. Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал.

Седем факта за мен: 
1. не знам дали съм споменавала, но нямам определена мечта за бъдещето си, само знам, че искам да уча езици и ще започна от скандинавските езици.
2.не обичам да слагам непрочетени книги на рафтовете ми. ето сега имам чисто нова лавица, а бюрото ми прелива от книги, но аз не ги слагам.
3.преди няколко месеца си направих регистрация в дуолинго и от паника, натиснах, че искам да изучавам норвежки и учих норвежки за няколко седмици...
4.и така заради този норвежки, сега всеки път като започна да казвам "аз харесвам-" на немски, казвам "ich liker-", защото харесвам на норвежки е liker :д 
5.от толкова много изучаване на различни езици, мога да смеся английски, немски, руски, норвежки и български в едно изречение.
6.(стига толкова за езиците) имам големи проблеми със съня, трудно заспивам и не мога да си затворя очите. спя на светата нощна лампа и то с отворени очи (казах, че не мога да ги затварям) и почти винаги, когато се събудя, съм неотпочинала. 
7.любимият ми български град, или въобще любимо място в българия, винаги ще си е созопол. обичам морския бряг, и всичко свързано с морето. 
(бонус факт)8.искам да говоря доста езици и да свиря на доста инструменти, даже искам и да мога да пилотирам, но не се знае за сега какво ще стане по нататък хд

аз не съм видяла до сега блогър, който да не е номиниран, или пък този, който не е, няма да го харесвам (съжалявам :/) така че никого не номинирам.

окей
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар