петък, 29 април 2016 г.

Читателски Маратон Май 2к16


Да, твърде много ме домързя да се обяснявам, затова просто изгледай видеото. 
След много умуване, най-накрая реших кои книги ще се четат през този читателски маратон: 
да, домързя ме да си оправя леглото

1. Книга, която препрочитате. 
Избрах Звезди за Лола, понеже обожавам тази книга и съм я препрочитала сигурно 1000 пъти + една съученичка наскоро препрочита Целувка за Ана и се сетих за тази поредица и ми стана доста насталгично. (окей, също така просто нямам други книги за препрочитане, освен 39 ключа) 

2. Книга, за която все не ви остава време , а имате от цяла вечност.
Притежавам Saint Anything от миналата година и е голяма срамота още да не съм я прочела, плюс че това е Сара Десен, а аз обожавам Сара Десен. 

3. Книга, която сте започнали, но е останала недовършена.
Първоначално мислех да е The Dream Thieves, но тогава видях Наследството и се сетих, че през Април исках да я довърша, но така и не успях + чета тази книга от Септември, каква безотговорност. 

4. Книга от нетипичен за вас жанр.
Честно казано, купих Dante's Antichton защото ми се купуваше нещо, но сега ми се отвори възможност да я прочета, понеже е мистерия/трилър, а аз не чета този жанр често.

5. Класика.
Jane Eyre вече трябва да се прочете! 

Много, много, ама много се надявам и ти да се включиш в читателския маратон!! 
окей 
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар