понеделник, 29 август 2016 г.

100 ~layers~ of book challenge

ако не живееш под някакъв камък, със сигурност си гледал някои от клипчетата в които слагат по сто пласта от спирала, червило итн. реално първото видео, от където дойде и целият хайп за това предизвикателство, е направено от simplynailogical (aka една от любимите ми ютюбърки), но да не се увличам и да взема да кажа за какво става въпрос в този пост :D 

снощи се чудех за какво друго да пиша в блога и изведнъж ми дойде тази изключително тъпа идея: да наредя 100 книги една върху друга. или поне да се опитам и да видя до колко ще мога :D два пъти започвах небостъргача си от книги, докато накрая не ми дойде идеята да подпра книгите на гардероба ми, и тогава стана по-лесно... докато книгите не се извисиха над мен и не получих сърдечен пристъп, защото имах чувството, че ще паднат на мен. не, не паднаха и слава богу. 

започнах първата си колона доста спонтанно, не гледах какви книги слагам, просто трупах и трупах. това беше единствената колона, която успях да балансирам, докато не стигнах до 59 книги и всичко не се струполи преди да направя снимка (о уел) 

ето така изглеждаха всички 59 книги, точно след като паднаха. честно казано имах чувството, че не книги паднаха, ами няколко чувала с картофи. не знам какво са си помислили съседите. 

и такаа, започвам и втория ми опит за кула? колона? сграда от книги? даже не знам как да наричам това чудо вече. този път започнах с по-големите и стабилни книги отдолу и честно казано нямаше голяма разлика, само дето този път не можех да ги балансирам. трябваше да ги подпирам постоянно, докато мозъкът ми не проработи, и както споменах по-горе, гушнах кулата и някак си я добутах до гардероба ми. така се тревожех, че ще падне само на една страна, но ми бе по-лесно да слагам книгите. 

този път стигнах до 89 книги и се отказах, защото 
1) ръката ми вече не можеше да стигне до най-горните книги
2) потях се извънредно заради цялото тревожене и напрежение 
честно казано се гордея със себе си, а и този път нито една книга не падна, всички бяха премахнати по безопасен начин (тоест да ги хвърлям на леглото ми) 

такам, на свой ред тагвам... уел, всички, които нямат страх от падане на книги и всички, които имат време за това :D ако въобще някой го направи, моля да напише коментар за това и как е минало :D ще ми е много интересно. а сега те оставям със снимки. 

лол съжалявам за ръката ми, но трЯБВАШЕ ДА ГИ ДРЪШАМ

спрях до тук, виж колко по високо е това чудо от мене! *crying emoji* п.п. не знам защо ръката ми е толкова тъмна лол :D :D 

а ето така изглеждаха всички книги върху леглото ми, беше голямо подреждане 
окей
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар