петък, 26 август 2016 г.

силистра, равда and more.

това more в заглавието може да се чете и като море. иначе - лято е, как да не пътува човек. пътуването е едно от любимите ми неща за правене и с удоволствие то би било по-практикувано от мен, ако имах повече пари. (и време, и приятели които да посещавам, и ако родителите ми ми даваха да пътувам без придружител)

anyway, през последните седмици ми се отдаде честта да пътувам до силистра и да посетя черноморието ни (да не си помислиш, че за първи път го посещавам - не, всяка година ходя), и понеже не искам да пиша само за книги, ще споделя тези моменти и с теб.

да си чакаш влака си шест часа по нощите - незабравимо!
on a serious note: този понеделник (тоест осми август, реално писах поста още когато си бях в квартирата в равда) отидох в силистра, въпреки за малко (шест часа малко ли са?), да се видя с миш и тя да ме разведе из града (? може би, да). въпреки че видях най-главната част на града и не можах да влезя в нито един музей (явно следват италианците по разум и понеделник им е почивен ден). всъщност и преди силистра е била посещавана от мен, когато бяхме с отбора от бест на вторият турнамент там, и миш ме разведе по (окей, не знам как е официалното име на тази алея, но така я знам аз) дунавската и много ми хареса. а и за първи път видях дунава! it was awesome :з

в равда няма книжарници :( и в последните дни от пребиваването ми там, разбрах, че равда е село, не град. ениуей, равда е едно селце до несебър, което бързо се е развило като курортно място за мнооого туристи, а и българи. често, плажът не ми хареса, защото беще много малък, а и морето беше плитко и пълно с големи камъни (с мама си посинихме краката), но иначе е приятно и съдържа този прекрасен летен дух в себе си. също така несебър и слънчев бряг са на няколко километра от равда! и лесно се стига до тях с градския транспорт. при тази мисъл, време е да преминем към несебър и слънчев бряг-



посетих несебър два пъти, не само за разходка из стария град, ами и за да се видя с една страхотна приятелка - радон! докато родителите ни бяха на плаж, ние се губехме из старите разбъркани улички на стария град. по едно време си взехме пица и потърсихме местенце на което да седнем и да я изядем, overall седнахме на пътя до морето и се любувахме на морските вълни под краката ни, докато обсъждахме абсолютно сериозни теми (not really :d). през половината от седенето ни там, един/а гларус? чайка? морска птица стоеше на метър от нас и гледаше в пицата ни, докато не и дадох малко. също така разбрах, че морските птици не харесват домати, защото тази не искаше да ми изяде домата от пицата. честно казано преживяването ни с тази нахална птица ще бъде един от най любимите ми моменти от това лято. след това се разхождахме по плажа ии дойде време да си тръгвам (сад), но на следващия ден ходихме до несебър отново, и пак се разхождахме из стария град. другото ми любимо преживяване от това лято беше, че в автобуса за равда от несебър, пред мен седяха мъж и жена заедно със черния си френски булдог и!!! милвах го!!! и то ми облиза ръката няколко пъти!!!
лично на мен слънчев бряг не ми хареса. това е, това е всичко, което трябва да знаеш.
окей, сериозно сега :д в слънчев бряг всичко интересно беше на две-три улици, които са активни и пренаселени само нощем. само бреговата линия ми хареса, но не можах да я разгледам цялата, дори няма да кажа, че това ще го направя някой друг ден, защото не мисля да се връщам там, упс.

окей, това беше за сега
бай

Няма коментари:

Публикуване на коментар